De ronde - Reisverslag uit New Delhi, India van Jasmijn en Sjoerd - WaarBenJij.nu De ronde - Reisverslag uit New Delhi, India van Jasmijn en Sjoerd - WaarBenJij.nu

De ronde

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jasmijn en Sjoerd

26 Oktober 2008 | India, New Delhi

Ik loop door de slaapzaal
mijn blik raakt de gezichten
je wenkt me
ik volg je vraag
ga naast jou zitten

We maken contact
mijn hand past prima over je gezicht
je ogen vallen dicht

Duim en middelvinger masseren je slaap
dan naar je zwarte haar
je voorhoofd

Het bed wordt verschoven
je ogen gaan open
verschrikt kijk je me aan
dan weer dicht

Je draait je om
ik vervolg op jouw hoofd
je nadert de slaap

"Sleep well, see you tomorrow"
ik sta op
vervolg mijn ronde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Juli 2009

Thuis

07 Juli 2009

Terugtrekken!!

01 Juni 2009

La DAKh van de wereld

25 Mei 2009

Buiten bereik

09 Mei 2009

Reis in beeld
Jasmijn en Sjoerd

Fotosite: http://picasaweb.google.com/jasmijnbackx

Actief sinds 25 Mei 2008
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 32997

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: