La DAKh van de wereld - Reisverslag uit Srinagar, India van Jasmijn en Sjoerd - WaarBenJij.nu La DAKh van de wereld - Reisverslag uit Srinagar, India van Jasmijn en Sjoerd - WaarBenJij.nu

La DAKh van de wereld

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jasmijn en Sjoerd

01 Juni 2009 | India, Srinagar

Toch stiekem weer even een contact mogelijkheid, jullie kunnen ook maar beter op het ergste voorbereid zijn.
Voor Klaas; een rugzak waar twee weken blikvoer inpast hebben wij helaas niet kunnen vinden....instant pasta, droogvoer of hardkeks is hier niet op de lokale markt verkrijgbaar....jammer zeg...balen...we zijn weer op versvoer en blikvoer aangewezen. En trouwens, het is geen paard, het is een ponny :).

Nu in Leh aangekomen, acclimatisatie gaat volgens plan, wat een heerlijke plek, of beter, wat een heerlijke streek, nog beter, wat een heerlijk land.
Adembenemende landschappen (woordspeling in het kader van eerdere acclimatisatieprocessen); het laatste stuk valt het beste te beschrijven als een midden tussen een winterse rotswoestijn, de Grand Canyon, beelden van het landschap uit Afghanistan en een Tibetaans vlaggetjeslandschap.
Genieten...vooral als de motor rustig doortuft...geen zorgen.

Wat dan wel even tegenvalt als je in Leh aankomt; je blijkt niet de enige te zijn die een dergelijke tocht op de motor maakt, we hebben al handjesvol 'avonturiers' gezien... slecht voor de eigenwaarde...toch maar dieper het Boeddhisme induiken dan???

Morgen echt drie weken de bergen, we beloven jullie....muisstil zal het worden...

Alle goeds

• 01 Juni 2009 - 18:02

Klaas:

Ponny? Tmoet nu niet gekker worden. Dat hoort daar niet. My little Pony in de bergu, daggutniet! Pas je nou toch eens aan. Wat is er mis met een Yak?? Huh?? daar maken ze bovendien ecothee van, naar verluidt, en boter, en dekens, en brandstof: alles bij de hand, zak maar zeggen. vooruit, veel plezier! x

• 27 Juni 2009 - 09:52

Lotte:

Benieuwd hoe het jullie vergaat. Wat een reis hebben jullie gemaakt! Wat staat er verder nog op het programma, na dit alles?

Blijf genieten, alle goeds!