Reis in beeld - Reisverslag uit Arambol, India van Jasmijn en Sjoerd - WaarBenJij.nu Reis in beeld - Reisverslag uit Arambol, India van Jasmijn en Sjoerd - WaarBenJij.nu

Reis in beeld

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jasmijn en Sjoerd

09 Mei 2009 | India, Arambol

Voor de liefhebbers zijn er weer hele mooie nieuwe foto's. Een selectie uit duizenden. Heel onze reis in beeld met onderschrift(tenminste daar wordt aan gewerkt). De foto's spreken hopelijk voor zich, vragen en opmerkingen staan jullie vrij. Sit back and relax, kost je hoogstens tien minuutjes. http://picasaweb.google.com/jasmijnbackx

We zitten nu in Arambol, Goa, westkust van India. Dinsdag 12 mei vertrekken we naar Delhi: 30 uur in de trein. Daarna twee maanden Himalaya en dan midden juli weer voetjes op Nederlandse bodem.

Aje to

  • 09 Mei 2009 - 19:09

    Harrie Kanters:

    Lieve Jasmijn en Sjoerd,
    Leuk weer wat van jullie te horen en relaxed fotos'te bekijken. Nog niet aan toe gekomen, eerst wachten vanavond nog andere klussen. Vrijmarkt 2009 was echt een goede klapper. Meer dan 2.200 euro voor ons project in Hyderabad waar we komende zomer te gast zijn.
    Jullie zitten in de buurt van Coimbatore, waar ik verschillende keren op DB Anbu Illam ben geweest. Leuk project om langs te gaan. Geniet en verwen elkaar tot half juli. Dan hoop ik in India te zitten met 13 jongeren.
    Liefs en groetjes, Harrie

  • 11 Mei 2009 - 10:17

    Klaas:

    when in the garden act like the plants, da's mijn favoriete motto (nooit in Rome geweest). Het is dus rustig in Wageningen. Zojuist is de ochtend ongemerkt voorbij gegaan. Edith (mam)leest en zipt de door mij gezette koffie (van onberispelijke kwaliteit, want veel melk en geen koffie). Ik MOE3T haar zo naar huis brengen want zij heeft MIJN auto mee genomen om me van het station te halen nadat ze die had meegekregen om bij mijn moeder vandaan naar wageningen te reizen (ik moest later met de trein, dat spreekt vanzelf). Mijn moeder was trouwens nog ongerust en vroeg zich af of dat niet te gevaarlijk was op die motor (toch alleen achterop?) Ik begrijp dat je ook voorop zit, dus dat verzwijg ik even bij oma, ze wordt ouder en ouder.......
    Nu MOET ik Edith naar huis brengen want die heeft wel wat beters te oden dan in mijn tuin zitten te lezen terwijl het gras zichzelf is en dus als een speer groeit en dus nodig gemaaid moet worden en dus edith een schuldgevoel bezorgd want die heeft daar geen zin in en ik had het bij haar moeten doen toen zij in India zat en toen had ik er geen zin in en dan doet zij het dus ook niet maar ik heb een zwerende vinger dus een beter excuss dan zij, snappie. Alles pais en vree in de Centraal Wonen ashram, waar ik inmiddels als vice- voorzitter de scepter zwaai over trampoline, katten, buren, grasmaaiers (not) en mezelf. Dat laatste valt nog niet mee, al is soms enige verlichting aanwezig in de vorm van een jonge knuffelgoeroe (van vrouwelijke kunne) die zich verdiept in allerlei vaardigheden die ik als oude wijze man geacht wordt te bezitten en ze is bovendien nogal kordaat ingesteld. Een voorbeeldje: ik snurk, dus zij stuurt mij naar een andere slaapplek en blijft zelf rustig in mijn bed liggen. Om maar iets te noemen. Erger nog: ze geeft trainingen aan managers en dierenartsen en denkt die kwaliteit bij mij te kunnen uitbouwen/inzetten. Het went nooit (goeroes)....
    Ja, Edith, ik kom al..........
    Have fun op de motor!

  • 11 Mei 2009 - 13:28

    Johannes Rammelt:

    Hey sjoerd en jasmijn,
    Hoe is het dan met jullie. Echt al erg lang niet meer gesproken. Maar ja zo als je weet ik heb het ook erg druk. we gaan in ongeveer een maandje weer weg en ja veel te weinig tijd en veel te veel te doen. Maar heb net weer eens het verslag gelezen en ook die fantastische foto's gezien. Ik ben toch wel even jaloers op je. Het is echter erg jammer dat je niet op tijd terug bent om nog ff afscheid te nemen maar ja als ik zie wat je allemaal aan het doen bent dan snap ik het ook wel. Voor de rest hoop ik je snel weer eens te horen via skype of zo.
    Voor nu veel plezier en geniet er van zo lang je kan.

    Mvg Johannes rammelt

    Ps het is niet D-day beach (d-day is een tijdstip :P)

  • 14 Mei 2009 - 17:03

    Sjoerd:

    klinkt logisch Joh, bedankt voor jullie reacties. Bijschriften alleen helaas nog steeds niet allemaal af. En nu dagje langer in Delhi, mooie stad, te veel te doen.

  • 18 Mei 2009 - 08:34

    Lotte:

    Jaloeeeers!
    De foto's zij geweldig, bijschriften natuurlijk ook.

    Ik verwacht een reunie wanneer jullie terug zijn. Ben ontzettend benieuwd naar alle verhalen, video-opnames, foto's etc etc

    Take care & alle goeds!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Arambol

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Juli 2009

Thuis

07 Juli 2009

Terugtrekken!!

01 Juni 2009

La DAKh van de wereld

25 Mei 2009

Buiten bereik

09 Mei 2009

Reis in beeld
Jasmijn en Sjoerd

Fotosite: http://picasaweb.google.com/jasmijnbackx

Actief sinds 25 Mei 2008
Verslag gelezen: 423
Totaal aantal bezoekers 32994

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: