Een goede reis gehad! - Reisverslag uit New Delhi, India van Jasmijn en Sjoerd - WaarBenJij.nu Een goede reis gehad! - Reisverslag uit New Delhi, India van Jasmijn en Sjoerd - WaarBenJij.nu

Een goede reis gehad!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jasmijn en Sjoerd

01 Oktober 2008 | India, New Delhi

Lieve mensen,

even een kort bericht aan iedereen. Ben na een soepel lopende reis, zonder slaap vanwege huilende kleintjes, vanochtend rond 04:00 in Chennai aangekomen. Hier werd ik opgehaald door een andere Nederlandse vrijwilliger, Lotte, en Fth. Andrew. Hierna met een busje ingeleid in het Indiase verkeer, en dat is best spannend. De verhalen zijn waar. Aangekomen, meteen een ruime en schone kamer gekregen, spullen uitgepakt en gaan slapen. Toen ik twee uur later wakker werd kreeg ik meteen een warm onthaal van een aantal kinderen. Heel leuk en de meeste zijn op het eerste gezicht erg prettig in het maken van contact. Ik ben benieuwd naar hoe dit zich gaat ontwikkelen in de komende periode. Vandaag loop ik wat versuft rond in de grote warmte, slaap af en toe wat en speel met de kinderen. Al even met een rikshaw de stad in geweest en kan volgens mij uren blijven staren naar de taferelen op straat. Wat een leven hier! De pijn aan mijn keel die ik na het saunabezoek van maandag had opgelopen verdwijnt langzaam, ik begin minder te snotteren en lijk al wat te aclimatiseren. Wat wil een mens nog meer binnen 12 uur in India?? Wat mij verder opviel: slechts 3,5 uur tijdsverschil met NL! Dacht toch een heel eind van NL verwijderd te zijn.

Tot zover dit eerste korte bericht,

Alle goeds van Sjoerd